☏ +38 (068) 827-68-01 | ✉ bizv.office@gmail.com
1500 грн. - Реєстрація Фізичної особи-підприємця «Під ключ»
3500 грн. - Реєстрація юридичної особи (ТОВ) «Під ключ»
4000 грн. - Реєстрація юридичної особи (ТОВ) + з ПДВ «Під ключ»
4000 грн. - Реєстрація юридичної особи (ТОВ) + на Єдиному податку «Під ключ»
8000 грн. - Реєстрація Громадського об’єднання
1500 грн. - Підготовка документів для проведення реєстрації (Включено у вартість при замовленні пакету «Реєстрація ТОВ/ФОП/ГО»
1000 грн. - Підбір оптимальної системи оподаткування (Включено у вартість при замовленні пакету «Реєстрація ТОВ/ФОП»
500 грн. - Підбір видів економічної діяльності КВЕД (Включено у вартість при замовленні пакету «Реєстрація ТОВ/ФОП»
2500 грн. - Реєстрація платником ПДВ (Включено у вартість при замовленні пакету «Реєстрація ТОВ + з ПДВ»
1000 грн. - Реєстрація платником Єдиного податку (Включено у вартість при замовленні пакету «Реєстрація ТОВ+ на ЄП/ФОП»
2000 грн. - Реєстрація касових апаратів (РРО/ПРРО)
650 грн. - Виготовлення печаток
500 грн. - Оформлення електронних ключів (За наш рахунок при замовленні пакету «Реєстрація ТОВ/ФОП»
500 грн. - Реєстрація кабінету для електронного документообігу (За наш рахунок при замовленні пакету «Реєстрація ФОП»
1000 грн. - Супровід у пошуку перевіреної юридичної адреси в оренду
500 грн. - Витяги та виписки з ЄДРПОУ
500 грн. - Витяги з реєстрів платників ПДВ та Єдиного податку (Включено у вартість при замовленні пакету «Реєстрація ТОВ/ФОП»
Важливо! Окремо сплачуються нотаріальні послуги (завірення підписів) та адміністративний збір (якщо передбачено законом). Ми прораховуємо ці витрати індивідуально для вас перед стартом.
3000 грн. - Зміна найменування (назви) юридичної особи
2500 грн. - Зміна керівника юридичної особи
3500 грн. - Зміна складу учасників/відомостей про учасників
3500 грн. - Зміна юридичної адреси
4000 грн. - Зміна розміру статутного капіталу
2000 грн. - Зміна КВЕД/видів діяльності
2000 грн. - Зміна підписанта/відомостей про підписанта
3500 грн. - Зміна установчого документу (Статуту)
2000 грн. - Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника
Корпоративне структурування (Індивідуальні рішення)
від 5000 грн. - Розробка індивідуальних Статутів (Особливий порядок виходу учасників, обмеження повноважень директора, тощо)
від 8000 грн. - Розробка корпоративних договорів (Shareholders' agreements) (Конфіденційна угода між партнерами: як голосувати, як ділити прибуток, тощо)
Важливо! У вартість послуг не включено адміністративний збір (сплачується державі) та послуги нотаріуса (завірення підписів на Статуті та протоколах). Ми прораховуємо повний кошторис витрат до початку співпраці, щоб ви точно знали фінальну суму.
10000 грн. - Реєстрація резидентів Дія Сіті
від 5000 грн. - Податкове планування. Аудит податкових ризиків.
від 4500 грн. - Структурування роботи з ФОП-контракторами.
від 15000 грн. - Складання бізнес-планів для стартапів та юридична упаковка для залучення інвестицій.
Договірна - Отримання дозвільної документації (КСЗІ, ТЗІ, КСЗІ на ОТР) для роботи з державними та захищеними системами.
Важливо! Ціни є орієнтовними (Starting Price). Кожен IT-проект та стартап має унікальну структуру, тому фінальний бюджет ми фіксуємо після аналізу вашого технічного завдання. Державні збори та послуги сторонніх технічних підрядників оплачуються додатково.
1000 грн. - Консультування з питань електронних торгів.
від 6000 грн. - Повний юридичний супровід тендерів «під ключ»
від 3500 грн. - Складання та перевірка тендерної документації
2500 грн. - Аналіз документів конкурентів, виявлення недоліків та підстав для їх дискваліфікації.
5000 грн. - Досудове та судове оскарження результатів торгів, робота зі скаргами в АМКУ.
від 4000 грн. - Робота в електронних інформаційних системах ДП Прозорро, ПАТ Прозорро.Продажі, Сетам.
від 8000 грн. - Досудове та судове оскарження результатів торгів.
600 грн – Отримання довідок (Несудимість, Корупція, Банкрутство)
1 000 грн – Довідка про відсутність податкового боргу (з попереднім аудитом)
2 500 грн – Пакет довідок «Тендерний» (Повний комплект)
Важливо!
* Вартість послуг вказана з позначкою «від», оскільки залежить від складності предмета закупівлі (поставка товару — дешевше, будівельні роботи — дорожче).
* Збір за подання скарги в АМКУ сплачується клієнтом окремо безпосередньо в бюджет (сума встановлюється державою автоматично залежно від бюджету закупівлі).
1 500 грн – Ліквідація ФОП (добровільна) (Без проходження аудиту).
від 12 000 грн – Ліквідація юридичних осіб (добровільна / офіційна).
від 15 000 грн – Супровід процедур реорганізації (Злиття, приєднання, виділення, перетворення. Складання розподільчого балансу/передавального акту).
від 22 000 грн – Терміновий викуп корпоративних прав (Експрес-ліквідація) (Зміна власників та директора за 2-3 дні. Законний спосіб передачі відповідальності за компанію, що має заборгованість перед контрагентами).
Важливо!
* Послуги архіву: При офіційній ліквідації передача документів в державний архів є обов'язковою. Вартість послуг архіваріуса оплачується окремо).
* Штрафи: Якщо під час податкової перевірки будуть виявлені порушення, штрафи сплачує Клієнт.
* Нотаріальні послуги: Окремо сплачуються нотаріальні послуги (завірення підписів) та адміністративний збір (якщо передбачено законом). Ми прораховуємо ці витрати індивідуально для вас перед стартом.
500 грн – Підготовка кадрових наказів (Разових) (Наказ про прийняття, звільнення, відпустку, відрядження або преміювання).
від 1 500 грн - Розробка внутрішніх політик та посадових інструкцій.
від 5 000 грн - Правовий захист від протиправних дій контролюючих та правоохоронних органів під час перевірок чи обшуків.
від 10 000 грн - Організація повного юридичного аудиту компанії.
1000 грн – Попередній пошук на схожість (Check-up). Перевірка назви в базі Укрпатенту (СІС) на наявність точних співпадінь.
3500 грн – Реєстрація Торговельної Марки (Підбір класів МКТП, заповнення заявки, формування та подання пакету документів).
1000 грн – Отримання домену .UA .
4000 грн – Договір про передачу прав на ТМ
6 000 грн – Ліцензійний договір / Франчайзинг
від 4000 грн – Відповідь на попередню відмову експерта (Якщо Укрпатент знайшов схожу ТМ і надіслав "попередню відмову"..
від 5000 грн – Міжнародна реєстрація (Мадридська система) (Подача заявки в WIPO для захисту бренду в ЄС, США чи Китаї.).
від 3 000 грн – Прискорена реєстрація ТМ (Офіційно процедура займає до 2 років. Прискорена — 7-8 місяців.).
Важливо!
Вартість вказана за юридичний супровід. Державні збори сплачуються окремо і залежать від кількості класів (видів діяльності) та кольору логотипа.
* Мінімальний збір за подачу заявки (1 клас, електронна подача) — 3 200 грн (станом на 2025 рік).
* Ми безкоштовно розрахуємо точний бюджет державних зборів для вашого бренду перед початком роботи.
1. Розробка договорів (Drafting)
2000 грн – Розробка типового договору (Договір поставки, надання послуг, оренди, позики. Стандартний, надійний документ, адаптований під ваші реквізити та базові умови).
від 4000 грн – Розробка складного або змішаного договору (Дистриб'юторські угоди, ліцензійні угоди, договори на розробку ПЗ з передачею прав. Індивідуальна «архітектура» захисту).
від 5000 грн – Розробка ЗЕД-контракту (Двомовний) (Зовнішньоекономічні договори у дві колонки: УКР/ENG. Відповідають вимогам валютного контролю та міжнародного права).
1500 грн – Публічна оферта для сайту / E-commerce (Угода користувача для вашого інтернет-магазину або сервісу. Обов'язкова вимога закону).
2. Аудит та Переговори (Review & Negotiation)
1 500 грн – Експрес-аудит договору контрагента (Звіт з картою ризиків: «Де вас намагаються обдурити». Ми вказуємо на небезпечні пункти про штрафи, строки та відповідальність).
1500 грн – Складання Протоколу розбіжностей (Якщо контрагент відмовляється змінювати свій шаблон, ми готуємо офіційний юридичний документ з вашою редакцією спірних пунктів).
2000 грн – Адаптація вашого старого договору під нові реалії
Важливо!
У вартість розробки входить:
* Підготовка проекту договору.
* Один раунд правок від Клієнта або його контрагента. Подальші переговори та нескінченні узгодження з юристами контрагента оплачуються додатково (погодинно або за домовленістю).
Банкрутство фізичних осіб
Банкрутство юридичних осіб
1 000 грн – Попередня консультація (Аналіз вашої ситуації та трудової книжки до початку процедури. Якщо замовляєте послугу, то консультація враховується в оплату.
2 500 грн – Оформлення пенсії за віком (Подача документів. Контроль до моменту призначення, роз'яснення результатів).
3 000 грн – Оформлення пенсії по інвалідності (Подача документів. Контроль до моменту призначення, роз'яснення результатів).
3 000 грн – Пенсія у зв'язку з втратою годувальника (Подача документів. Контроль до моменту призначення, роз'яснення результатів).
Важливо!
* Гарантії: Юрист забезпечує правильність оформлення та подачі документів згідно із законом. Кінцеве рішення про призначення пенсії та розрахунок її точного розміру приймає виключно Пенсійний фонд України.